It´s done

Tack för alla era snälla ord/ kommentarer! Blir alldeles varm när jag läser dem.
Idag har jag varit på mitt bedömningssamtal på Frejagården, pratade lite över 2 timmar. Hon jag pratade med verkade trevlig. De har tydlingen möten på torsdagar ( all personal) där de diskuterar bedömningar etc. Så hon ska ringa på fredag och berätta vad de sagt. Så än vet jag inget, bara att vänta liiiite till. Fast hon konstaterade iaf att : Ja, jag uppfyllde nog alla kriterier för att ha en ätstörning" ha ha. och rätt svårt att försöka berätta om hur min ätstörning och vård/ behandling sett ut, Det är ju 17år, kommer inte ihåg allt och en del har man väl försökt lömma/ blockera bort...
Ska följa med min mor på hennes första cellgiftsbehandling på torsdag, känns inte så kul, men vill visa mitt stöd.
nu ska jag sjunka ner i ett berg av kuddar med en kopp té och lyssna på regnet

Kommentarer
Postat av: Anji

Du får också vara rädd om dig. Inte kommit in på din blogg på länge så har lite att läsa ikapp. Kom ihåg att du är underbar och du duger som du är, svårt jag vet men det är sanningen. Ta hand om dig. Många kramar

2011-10-19 @ 14:50:47
URL: http://isallaboutcontrol.blogspot.com
Postat av: Anji

Tack.

Jag vet hur du menar, man tänker att det händer inte mig men det gör det, går och inväntar andra hjärtinfarkten varje dag men jag kämpar med att den inte skall komma. Förlorade en av många vänner 2006 av anorexi men dit vill jag inte komma.

Hur mår du idag? Vad gör du om dagarna och intressen? Alltid trevligt och veta :) Önskar dig en underbar dag och kämpa på, du är stark.

Stor kram

2011-10-20 @ 14:44:52
URL: http://isallaboutcontrol.blogspot.com
Postat av: viktoria

Tack va snäll du är:) Jag hoppas också på remiss för jag har noll motivation att ligga inne på psyk!



Har du någon behandling du rekomenderar? Jag är lite inne på frejagården/Mando/SCÄ! Vad tror du?



Måste även fråga hur de gick på bedömningssamtalet? Hur tyckte du det kändes? Nu har du många frågor att svara på ;)



Hoppas du har en bra dag. Tusen kramar!

2011-10-20 @ 15:41:34
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0